Продавець osvetim.od.ua - Світло це життя. розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1010 відгуків
Як швидко отримати відповідь? Телефонуйте: +380967773110Зв'язатися з нами

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Інтернет магазин освітлювального обладнання з нашою продукцією ваш будинок стане світлим та затишним
+380 (96) 777-31-10
+380 (95) 777-31-10

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.Доставка Укр поштою здійснюється по мінімальній передоплаті !!! Безкоштовна доставка діє лише на відділення, адресна доставка за рахунок покупця.
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Доставка Нова пошта здійснюється тільки по мінімальної передоплати від вартості замовлення !!!
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата для покупця: як замовити і оплатити товар Замовляючи товар в каталозі prom.ua покупець може вибрати спосіб оплати Пром-оплата Оформлення та оплата замовлення Пром-оплатою: Покупець додає товар у кошик та переходить до оформлення замовлення. Вибирає спосіб оплати Пром-оплату і спосіб доставки Нову пошту, Justin або Укрпошта. Покупець вибирає місто. А також вказує номер відділення/почтомата або адресу для доставки. Заповнює форму для оформлення замовлення (ПІБ, email, телефонний номер). Після відправки форми (натискання кнопки «Купити») створюється замовлення зі статусом «оплачено», який надходить в кабінет продавця. У покупця відкриється сторінка оплати замовлення. На сторінці оплати покупець вказує дані карти (номер, строк дії та CVV-код) і натискає «Оплатити». Покупець отримує повідомлення в мобільний банкінг або код підтвердження транзакції (3Ds). Якщо дані вказані вірно — з картки покупця перекладається відповідна сума за товар. Гроші резервуються на транзитному рахунку банку-партнера до моменту отримання покупцем посилки. В іншому випадку — покупцеві повертається сторінка помилки з поясненням і пропозицією повторити спробу оплати.
  • ПісляплатаУ військовий час усі замовлення післяплатою відправляються з обов'язковою передоплатою 10% Замовлення до 500 грн післяплатою не надсилаються повна передоплата !!! Кур'єрська доставка здійснюється лише за передоплатою 10 % Оплата відбувається при отриманні товару складі транспортно-поштової компанії. За замовлення післяплати компанія-перевізник бере 2% +20 грн від оцінної вартості при отриманні вантажу (наприклад: товар коштує 2000 грн, сума за послуги післяплати за нього складе 2% від 2000 грн = 40 грн +20 грн = 60 грн . Увага! Комісія за післяплату завжди оплачується одержувачем.
  • Оплата на рахунок
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay

Гарантія:

💥Під час дії військового часу ми надаємо наступні гарантійні послуги:

🔸1 рік повної гарантії - безкоштовний ремонт та комплектуючі.

🔸Надалі безтермінове сервісне обслуговування. Не зважаючи на те, коли ви у нас купляли люстру, хоч 5 років тому, ми безкоштовно її відремонтуємо. Ви сплачуєте лише за запчастини по собівартості ( блок живлення або світлодіодна стрічка).

🔥Зверніть будь ласка увагу, що доставка і в разі гарантіі і разі сервісу - за рахунок покупця.

📌ВАЖЛИВО! Не є гарантійним випадком невірне підключення дротів люстри та великі перепади напруги, через що згорає блок живлення.

🐜Також клопоту можуть доставити комахи, які попадають всередину, і контакти замикають. Ми виправляємо такі випадки, але в контексті сервісного обслуговуваня.

👏Тож нехай ваші люстри світять довго, а ми завжди допоможемо подовжити термін їх використання!

😍З повагою, команда Osvetim

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner